vakantie blog week 1 - Reisverslagen van Angelina n - WaarBenJij.nu vakantie blog week 1 - Reisverslagen van Angelina n - WaarBenJij.nu
vakantie blog week 1

Hoi ik ben Angelina en ik ga wat vertellen over mijn eerste week van de vakantie.

Op Zaterdag, Zondag en Maandag heb ik niks gedaan want het is vakantie en ik had geen verplichtingen om te doen, ik heb daarom ook de hele dag in bed gelegen en tv gekeken.

Op dinsdag ging ik alvast alles bij elkaar zoeken om in te pakken voor de vakantie. Woensdag deed ik alles in mijn tas en deed er de laatste paar dingetjes bij. Ik ben ook even naar het dorp gegaan om lekkere dingetjes te kopen voor onderweg.

donderdag was de dag dat ik op vakantie ging met mijn vader en June (Een vriendin van me). we vertrokken rond 3 uur (nadat we een uur zaten te wachten op mijn vader). We kwamen rond 7 uur aan op de camping.






Recente Reisverslagen:

10 Mei 2016

Mijn vakantie week 2

10 Mei 2016

Mijn vakantie week 1
Angelina

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 852

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 December 2016

vakantie blog week 1

Landen bezocht: