Mijn vakantie week 1 - Reisverslag uit Ardennes, België van Angelina n - WaarBenJij.nu Mijn vakantie week 1 - Reisverslag uit Ardennes, België van Angelina n - WaarBenJij.nu

Mijn vakantie week 1

Blijf op de hoogte en volg Angelina

10 Mei 2016 | België, Ardennes

Hoi ik ben Angelina en ik ga wat vertellen over mijn vakantie week 1.

Op zaterdag, zondag en maandag heb ik heel weinig gedaan ik heb tot in de ochtend in bed gelegen en tv gekeken. Ik heb ook alvast bedacht wat ik mee wilde nemen op vakantie.

Op dinsdag heb ik ook niet veel gedaan ik heb wel alvast mijn koffer klaar gezet met alvast een paar dingetjes erin. Ik ging ook op bezoek bij mijn oma want die had ik al een tijdje niet gezien en ik wilde haar ook nog even gedag zeggen voordat ik weg ging.

Op woensdag was het Koningsdag toen ben ik binnen gebleven want het zou vies weer worden en ik had geen zin in drukte.

Donderdag ochtend was ik naar de telefoon dokter gegaan omdat mijn oortjes waren afgebroken in mijn telefoon en ik kreeg ze er niet meer uit. Ik vertrok die dag rond 3 uur om op vakantie te gaan met mijn vader en een vriendin van me. We kwamen toen rond 7 uur aan op de camping en hebben toen wat gegeten in het restaurantje daar.

Op vrijdag hebben we niet veel gedaan we waren allemaal nog erg moe. We zijn een beetje gaan rond rijden in de buurt en we zijn de camping gaan verkennen. Ze hadden 2 paarden op de camping de een was bruin en de ander was gevlekt met blauwe ogen.

Op zaterdag zijn we naar een stadje in de buurt gegaan. Er was daar een fort op een grote berg, je kon er met de trap naartoe maar ook met een lift. Ik vind liften eng en ben dus helemaal naar boven gegaan met de trap. Eenmaal boven was het best een saai fort want er was niks te doen, je had wel mooi uitzicht over de stad.

Op zondag gingen we ook naar een stad toe alleen was die wat verder weg. Mijn vader wilde nog langs historische plekken zoals begraafplaatsen van WOII en monumenten enzo.Toen we dat hadden gedaan wilde we weer terug naar de camping maar er gebeurde iets ergs. We kregen een auto ongeluk. Het wiel brak volledig af van de auto toen we een bocht maakten. Niemand was gewond geraakt. De ANWB kwam de auto ophalen en wij werden gebracht naar het politie bureau waar we moesten wachten op een taxi die ons terug zou brengen naar de camping. Toen we een uur in de taxi zaten waren we eindelijk op de camping.

Dit was mijn blog van week 1 van de vakantie ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Groetjes Angelina.

  • 10 Mei 2016 - 17:49

    Yanieke Koene:

    WoW Angelina dit was echt een cool verhaal je moet er zeker meer maken❤️❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angelina

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 843

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 December 2016

vakantie blog week 1

Landen bezocht: