Mijn vakantie week 2 - Reisverslag uit Ardennes, België van Angelina n - WaarBenJij.nu Mijn vakantie week 2 - Reisverslag uit Ardennes, België van Angelina n - WaarBenJij.nu

Mijn vakantie week 2

Blijf op de hoogte en volg Angelina

10 Mei 2016 | België, Ardennes

Hoi hier is mijn tweede week van de vakantie.

Op maandag was het super lekker weer dus we besloten om te gaan fietsen rond de camping en in het bos. Het had die dagen daarvoor heel erg geregend dus was alles modderig en nat. We moesten heel veel bergen op wat erg zwaar was. Ik viel van mijn fiets af in de modder en dat was Junes schuld (de vriendin die mee was). Ze botste namelijk tegen me aan. Toen we rond 3 uur klaar waren met fietsen gingen we bij het zwembad liggen en wat eten. We besloten die dag ook maar even naar de supermarkt te gaan om eten te kopen voor die avond en de rest van de week.

Dinsdag ochtend had ik ruzie met mijn vader over iets onzinnig. Hij was erg boos en ik ook dus hij besloot om zelf op pad te gaan met de huur auto. June en ik bleven op de camping. We gingen een beetje chillen en rondlopen op de camping. Toen mijn vader weer terug was gingen we naar het restaurant toe om wat te eten.

Woensdag gingen we ook niet echt veel doen. We bleven een beetje op de camping rondhangen en gingen nog even naar de supermarkt om wat dingetjes te kopen. Die avond hebben we eindelijk zelf gekookt.

Op donderdag was het ook super lekker weer. Mijn vader had bedacht om te gaan klimmen in de buurt. Toen we aan het klimmen waren raakte we aan de praat met een andere familie die toevallig ook Hoofddorp bleken te komen. 1 van de 2 zonen zat bij June op school.

Vrijdag was de dag dat we weer terug naar huis gingen. Voordat we naar huis gingen zouden we gaan varen. Mijn vader zat alleen in een bootje en june en ik zaten samen in een bootje. We waren nog maar net begonnen toen mijn vader al omviel met telefoon en al. Zijn telefoon en autosleutels waren in de rivier gevallen. Waardoor we niet meer in de auto konden waar al onze spullen al in zaten. June en ik waren verder gaan varen. Toen we bij het einde waren moesten we met zijn drieeen wachten op de ANWB die met een vervang auto kwam en onze oude auto open brak. toen gingen we eindelijk weer terug naar huis. Je zou wel kunnen zeggen dat we een ongeluk vakantie hadden.

Dit was mijn vakantie blog week 2 ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Groetjes Angelina.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angelina

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 845

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 December 2016

vakantie blog week 1

Landen bezocht: